אריאל מליק

חדשות אנרגיה

משקיעים הודיים מעוניינים להשקיע במפעלים באיי הבהאמה

קבוצת משקיעים הודים התחייבה להשקיע במפעלים לייצור אנרגיה מפסולת באיי הבהאמה. בכנס שנערך באזור נמסרו הפרטים המלאים.

מאת: אריאל מליק

קבוצת משקיעים מהודו התחייבה בפיתוח 50 מגה וואט לפחות, במפעל פסולת לאנרגיה, כך הודיע השבוע קונסול הכבוד של איי הבהאמה. הקונסול נשא דברים במסגרת פורום השקעות בינלאומיות ועסקים שנערך בבאהמאס. בנוסף מנכ"ל חברת האנרגיה FACOR נאם ואמר כי מקווה כי תינתן לנו האפשרות להעניק לתושבי איי הבאהאמס אנרגיה וחשמל בעלויות סבירות. נבצע שימוש בפסולת המגיעה מספינות השייט ומבתי התושבים וכך נוכל לייצר חשמל בפחות ממחצית העלות העכשווית.

אריאל מליק
אריאל מליק

שר התמ"ת מסר כי הממשלה מחפשת אחר אופציות השקעה ממספר שווקים וציין כי הקבוצה מהודו מחפשת להשקיע באיי הבהאמה. אנחנו שמים לב לשווקים שנמצאים במגמת התעוררות מאסיה, אמריקה הלטינית והמזרח התיכון וגם כמובן על אזוריים מרכזיים באירופה ואמריקה. קבוצה גדולה מהודו מעוניינים מאוד בהשקעה באיי הבהאמה והם תרים אחר הזדמנויות ספציפיות.

השר הוסיף ואמר כי עוד מוקדם לדבר על ההמשך מאחר ולקבוצות ההשקעה יש  מטרות מגוונות. המטרה שלנו היא להגיע לכל מקום בעולם בו קיימת הזדמנות להשקעות זרות. יש מספר דברים שעלינו לעשות על מנת להרחיב את המפעל שלנו לצרכי השקעה. לאיי הבהאמה יש פוטנציאל אדיר להשקעות והגיע הזמן שלנו לנצל את הפוטנציאל הזה.

הטקסט נכתב על ידי המשקיע אריאל מליק – איש עסקים ויזם אשר רשם השקעות מוצלחות בחברות אנרגיה וביוכימיה ומתמחה בשוק ההון.

כתיבת תגובה

נגישות