אריאל מליק

חדשות אנרגיה

מחקר: מעל 100 פרויקטי ייצור אנרגיה מפסולת – בבנייה

העולם כולו מבין את היתרונות בייצור אנרגיה מפסולת ובבניית מתקנים מתאימים, ואכן בשנים האחרונות אנו רואים פעילות ערה בתחום זה ובהשקעות בו מצד בעלי הון, אפילו במדינות שלא נודעות באנרגיות מתחדשות ובפתרונות ירוקים.

הובא ע"י איש העסקים אריאל מליק

באתר Waste 360 פורסם על מחקר חדש על שוק ייצור האנרגיה מפסולת ומהנתונים עולה כי בשלב זה, נמצאים למעלה מ-100 פרויקטים להתקנת מתקני ייצור אנרגיה בשלבי הקמה. בנוסף, הקמתם של 62 מתקנים חדשים במדינות שונות אושרה ומעל 210 מתקנים חדשים עוד עתידים לקום, לפי התכניות הקיימות.

המחקר והדו"ח שפורסם בעקבותיו, נעשה על ידי חברה אירית. אותו מחקר מספק ניתוחים מעמיקים על יתרונות וחסרונות של המתקנים החדשים, נתונים אודות הטכנולוגיה והעלויות של שריפת פסולת. כמו כן, ניתן לקרוא בו על כל המגמות הכלכליות, הפוליטיות, הניהוליות והטכניות בתחום.

המחקר כולל בתוכו תיאור של נפח שוק ייצור האנרגיה מפסולת על פי מדינות, ותחזית לארבע השנים הבאות, עד 2017. כמו כן, מספק הדו"ח מבט וניתוח על מפעילי המתקנים החשובים ביותר ומבט אל המניות של המשקיעים בתחום.

התחום יתעורר גם בישראל?

כזכור, ב"הארץ" פורסם לפני מספר ימים שבשנים הבאות עתידים להיבנות שני מתקנים למחזור פסולת והפקת אנרגיה, ככל הנראה באזור גוש דן. לאחר שמשרד הפנים אישר הקמת מתקן באזור אתר "חירייה", ישנו מכרז להקמת מתקן נוסף.

אריאל מליק הנו איש עסקים המתמחה בשוק ההון. כמו כן, אריאל מליק משמש יזם ומשקיע בחברות ביוכימיה ואנרגיה.

כתיבת תגובה

נגישות