אריאל מליק

חדשות אנרגיה

סין תבנה עוד עשרות מתקנים לייצור אנרגיה מפסולת

בכתבה שפורסמה באתר Energy Digital נכתב כי סין צפויה להאיץ את קצב הצמיחה של ייצור אנרגיה מפסולת. על פי הפרסום, הצפי הוא להכפלת נתח השוק שלה בענף עד סוף שנת 2018.

הובא על ידי אריאל מליק

אריאל מליק - מתוך הכתבה ב-Energy Digital
אריאל מליק – מתוך הכתבה ב-Energy Digital

במדינה הענקית החלה בניית מתקנים רבים להפיכת פסולת לאנרגיה לאחרונה, והתנופה הזו צפויה להביא לאחוזים גבוהים יותר של אנרגיה המופקת מפסולת בשנים הקרובות. למעשה, ברחבי סין יוקמו עוד עשרות מתקנים חדשים לטובת הנושא החשוב. נתח השוק הסיני בענף גם הוא צפוי לצמוח בלא פחות מ-18 אחוזים.

יצרנית הפסולת הגדולה בעולם

סין החלה להתמקד לאחרונה בהגדלת כמויות האנרגיה המתחדשת, ובמיוחד בהגדלת כמות האנרגיה המופקת מפסולת. הפסולת המובאת למתקנים השונים, היא פסולת מהערים השונות, שעד כה מביאה לקשיים בפיתוח תשתיות במדינה. הנתונים מדברים על כך שסין (בעלת האוכלוסייה הגדולה בעולם) מייצרת הכי הרבה פסולת בעולם. מצד שני, אותה פסולת היא המקור החשוב ביותר בייצור אנרגיה, ואת הנושא הזה הבינו במדינה בשנים האחרונות.

"סין היא המדינה שמייצרת הכי הרבה סחורה בעולם ובה נמצאות ענקיות ייצור. כדי שהחברות האלה יוכלו לעבוד כמו שצריך, יש דרישה עצומה לאנרגיה. לכן, יש צורך גדול במתקנים להפיכת פסולת לאנרגיה ברחבי המדינה", נאמר בכתבה. "הממשלה הסינית מוכנה להשקיע משאבים רבים כדי לבנות מתקנים מתאימים בחמש השנים הבאות, וליהנות מאנרגיות מתחדשות".

המידע הובא על ידי אריאל מליק – יזם ואיש עסקים המשקיע בחברות ביוכימיה ואנרגיה. אריאל מליק הוא גם מתמחה בשוק ההון.

כתיבת תגובה

נגישות